Nyheder

EkstraOrdinær Generalforsamling 16/5

Indkaldelse til Ekstraordinær Generalforsamling

i Herning Motocross

Torsdag den 16. maj 2013 kl. 20.00 i Klubhuset, Uhre
Direkte efter 1. afd. af Klubmesterskab 2013

Mød op og vær med til at udvikle din klub!

Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Valg af stemmetællere
3. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
4. Valg af revisor
5. Eventuelt

Følgende bestyrelsesmedlemmer er på valg:
Klaus Hedegård: Genopstiller ikke
Poul Kragelund: Genopstiller ikke
Ole Dinesen: Genopstiller
1 fri post fra tidligere.

Vi håber alle medlemmer og jeres familie vil overveje, om I er interesserede i en post.
Poul Erik, som har sørget for regnskabet i en årrække, stopper, så vi ønsker os rigtig meget et nyt regnskabskyndigt bestyrelsesmedlem.

2013 bliver et rigtig spændende år:
22.-23. febr: Vi deltager i Yamaha Supercross i Boxen
28. marts Motoshop Cup 1. afd.
29.-31. marts: DMU træningslejr m. Søren Ebbesen, Nicolai M Hansen, Simon Wulff og Thomas Kongshøj
25.-27. juli: Veteran Games
28. sept. Toftegaards MX Cup
Løbsmæssigt holder vi lav profil; til gengæld vil vi gerne bruge energi på at få Maxibanen i Uhre til at være Danmarks fedeste bane, og HeMs til at være en af de sjoveste klubber. Vi vil gerne have forbedret Mini- og Micro banerne, publikumsvolden udvides til et plateau på 100 x 4 x 4 m, og vi vil gerne have bygget tællerhus og målhop på ”Hop 1”. Der ud over trænger vandings anlægget til et grundigt eftersyn.

Klubben er velfungerende med et godt samarbejde, både internt i Motocross, i forhold til Speedway og til Uhre Motorsport (hovedbestyrelsen), men der er brug for mange hænder til daglige opgaver. Derfor vil vi i 2013 oprette en række grupper, som bliver ansvarlige for afgrænsede opgaver. Alle medlemmer bliver tilknyttet en gruppe, og I kan så i grupperne finde ud af, hvordan og hvornår I vil løse opgaverne. Dvs. at det bliver meget nemmere for alle, at få indflydelse 

Vi søger folk der brænder for sporten. Det er helt i orden hvis i kun brænder for en del af sporten, det kunne være at i gerne ville gøre noget for at fremme Micro, arbejde på anlægget, brænder for at sætte noget træning op, eller simpelthen bare har styr på det med regnskab eller at køre et cafeteria på en arrangements dag. Der er som sagt ikke nogen der siger at en bestyrelsespost betyder man er tvunget til at arbejde med ting som man ikke har lyst eller interesse i, vi skal alle arbejde for områder som vi brænder for, det er lang det sjoveste og det skal det være!.
Er du i tvivl om det er noget for dig er du meget velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen for nærmere info.

Forhånds udmeldinger er meget velkomne da der skal findes nye bestyrelses medlemmer denne dag for at vi kan forsætte med klubbens udvikling og vedligehold!

Vi glæder os til at se jer alle sammen.

Med venlig hilsen

Ada, Dennis, Klaus, Ole, Poul og Tove

Den. 02-05-13 af Dennis Hansen

Tilbage